Just sayin’

Nok en grå og regnfull kveld på Kvaløya. Snøen er borte igjen og sola har gått ned for ikke å vise seg igjen på flere uker. Mørketid og mildvær henger vanligvis ikke sammen, men i år må jeg bare innse at det faktisk gjør det.

Så hva gjør jeg? Når det ikke er forhold for hundesledeturer eller ski.. Det er faktisk ikke veldig fine forhold for vanlige gåturer engang. Det er bløtt i marka og tidlig mørkt.

Vel.. jeg skal ikke lyve. Jeg er en solskinnsjente. Så det blir en del innetid. Hyttekos og shopping. Men det hører jo like mye til på denne tiden som snø og kuldegrader. Julegaver og kort som skal ordnes og sendes i posten. En kopp te til yndlingsfilmen inne på hytta når det blåser villvær ute. Musikk og en god bok. Rolig fritid og full fart på jobb er etter det jeg har forstått ganske normalt. Dette kan jeg leve med. Ok pluss. Bare snøen er her til jul :)

En liten tribute til en ev de kuleste guttene i hundegården. Han heter det samme som sangen og er en av mine (nokså mange) favoritter!

 

 

 

 

 

Dette innlegget ble publisert i Usortert. Bokmerk permalenken.

Ka du si?

