Sesongstart!

ENDELIG er det snø å se! Faktisk litt i meste laget. Fly står på bakken og veiene er det ingen vits i å måke for de forsvinner igjen med en gang. Men det gjør da vel ingenting når hundene får dra på etterlengtet løpetur.

I dag har jeg hatt min første sledetur for sesongen og det var helt fantastisk. Fine hunder, greie turister og god fart. Her er jeg nok helt uerfaren så alt må læres og oppleves. Men jeg gleder meg til fortsettelsen allerede.

Jeg hadde stor slede med to passasjerer og åtte hunder til å dra. Og de var minst like ivrig som meg!

(bilde: villmarkssenter.no)

 

Nå er det bare sesongens første skitur som mangler så er jeg i himmelen! (sparer den til en fridag)

 

(bilde: svalbardvillmarkssenter.no)

 

 

Dette innlegget ble publisert i Usortert. Bokmerk permalenken.

Ka du si?

