Nytt år, ny motivasjon!

Litt sent kanskje, men goooodt nytt år folkens!

Nå er et nytt trenings/tur-år i gang og det skal planlegges og gjennomføres nye og spennende reiser og opplevelser. Først skal jeg fullføre vintersesongen med hundekjøring. Får jeg til noen turer i tillegg til det er jeg lykkelig. Etter det står det litt åpent hvor jeg drar og hva jeg gjør. En ting som allerede har kommet inn på programmet og som jeg gleder meg veldig til er DNT-Ungs VinterBaseCamp i Sulis. Jeg er en av turlederne og skal sørge for at alle som vil får bygd seg trygge og gode snøhuler som vi overnatter i! Programmet finner du her.

Senere følger jeg med Lina på hennes ekspidisjon i Sverige. Det blir nok et høydepunkt!

Ellers prøver jeg å ikke ha alt for mange planer og ta det litt som det kommer. Nyttårsløftet mitt er å gjøre alt jeg vil og ingenting av det eg ikke vil. Det er jo fint å ha noe å strekke seg etter :)

Lykke til med alle planer DU måtte ha og nyyyt at det blir lysere for hver dag som går!

 

Dette innlegget ble publisert i Usortert. Bokmerk permalenken.

Ka du si?

