Backyard session

Okei okei okei, skal ikke skryte på meg fantastiske forhold, stor folkemengde og digre hopp med lyskastere..

Men med spade og pågangsmot kommer man uansett langt. Så før kveldsgjestene ankom Villmarkssenteret (som forsåvidt også er mitt hjem for sesongen) bygde jeg et ganske stort hopp i «akebakken» og fikk ENDELIG brukt skiene som har stått ubrukt siden høsten 2010.. Det er et par Rossignol Trixie (jibbe/frikjøring) ski, og ble vel egentlig kjøpt fordi det var de peneste skiene jeg fant(!) Jeg har ikke hatt så mye bruk for dem fordi det er alpintbindinger og da egner de seg egentlig bare på steder med skiheis.. Men med all snøen som daler ned er det på tide å leke seg litt.

Kommer til å bytte bindinger etterhvert men for nå holder det med akebakken. Superpotensialet i meg har enda ikke vist seg, så da må jeg øøøøøøve..

Spotify playlist: Jump

Dette innlegget ble publisert i Usortert. Bokmerk permalenken.

Ka du si?

