Høst feelings

Har tilbrakt mye av sommern fri fra jobb og mas hjemme på vakre Kvikstad. Forholdene er perfekte for late dager i naturskjønne omgivelser og fine turmuligheter rett rundt svingen.

Jeg har for det meste vært på mindre turer, både fordi jeg er lat og fordi det har vært regn i to mnd.. Men, det står ikke på mangel av steder å oppleve selv om været er grått og vått. Hvis jeg blir lei av Kvikstads små bergtopper og skogsløyper er turen kort til steder som Sandhornøy, Svartisen, Saltfjellet og Bodø med Vatnlia og Heggmoen.

Heldigvis har jeg fast turkompis i min lille Lykke som gladelig drar meg opp uansett hvor lite sjarmerende sommeren viser seg. Vi har smått begynnt med treningen for at Lykke skal bli en skikkelig hardtarbeidene trekkhund, og hvem vet, kanskje også en kompetent konkurranse deltaker :) Treningen går mest på sykkel og bakkeløping. Ellers tar vi oss gjerne «koseturer».

Det fungerer så langt veldig bra, Lykke er ung og lovende akkurat som meg (øøøh?).

Siden jeg også har vært for lat til å oppdatere underveis i sommer, og vi ikke har wifi på Kvikstad er dette alt eg kommer til å skrive om sommern. Under kan du se bilder fra små og store turer.

 

Image

 

Image

ImageImageImageImage

Aside | Dette innlegget ble publisert i Usortert. Bokmerk permalenken.

Ka du si?

