«Finn Konge Følelsen»

Jeg leser for tiden boka «Finn Konge Følelsen» av Randi Skaug.

1098461_10151502934081637_1226102576_n

Fra første side har jeg blitt sugd inn i spennende utdrag fra ferder på fjell og verden rundt. En personlig historie om utfordringer både på tur og i hverdagen. Hvordan man oppdager hva som motiverer, hva som må til for å finne drivkraft til hva enn det er man måtte ha lyst til. Det er ei bok om turer, nedturer og oppturer, og om livet.

Jeg, og sikkert alle andre, har kjent på det å være umotivert, å bli tappet for lyst og energi uten nok påfyll underveis før neste utfordring dukker opp. Til og med har jeg kjent på følelsen av å bli lei og sliten av de tingene som pleide å gi meg overskudd og glød. Det er godt å lese om metoder, konkrete teknikker og verktøy som gjør at gnisten kommer tilbake og at man kjenner overskudd og glede i de små eller store tingene.

Jeg anbefaler på det sterkeste å lese boken, uansett om livet er topp eller om det kanskje butter litt imot. Det er inspirerende og vinklet på en måte som gjør at det vil passe for alle og enhver.

Da er det bare å sette seg i godstolen med toddy og ullpledd og nyte god lesning på kalde høstkvelder :)

Gallery | Dette innlegget ble publisert i Inspirasjon. Bokmerk permalenken.

Ka du si?

